Wynagrodzenie Kancelarii z tytułu świadczonych usług każdorazowo ustalane jest w porozumieniu z Klientem w oparciu o jasne i przejrzyste zasady. Wysokość i forma wynagrodzenia zależą od charakteru sprawy powierzanej Kancelarii, stopnia jej skomplikowania oraz przewidywanego nakładu pracy. Poniżej przedstawione zostały podstawowe zasady rozliczeń.
Stałe wynagrodzenie za zlecone zadanie, którego wysokość ustalana jest każdorazowo z Klientem. W ramach tego systemu możliwe są następujące warianty:
- ryczałt indywidualny – wynagrodzenie ustalane jest z Klientem za powierzenie konkretnej sprawy, w szczególności sporządzenia opinii prawnej, udzielenia porady prawnej, poprowadzenia postępowania sądowego, windykacji roszczeń pieniężnych, udziału w negocjacjach. Ustalone wynagrodzenie, niezależnie od nakładu pracy poświęconego sprawie, jest stałe i nie wzrasta ponad umówione honorarium.
- stała obsługa prawna – wynagrodzenie ustalone z Klientem jest stałe i obejmuje ustalony pakiet godzin pracy Kancelarii w danym miesiącu. Taki system rozliczeń pozwala na pełną kontrolę ponoszonych przez Klienta kosztów obsługi prawnej oraz ich optymalizację. Stawka za godzinę pracy Kancelarii w tym systemie jest niższa niż stawka za godzinę pracy w systemie godzinowym.
Wynagrodzenie obliczane w systemie godzinowym stanowi iloczyn godzin pracy Kancelarii nad zadaniem powierzonym przez Klienta oraz stawki godzinowej, której wysokość ustalana jest w momencie powierzenia prowadzenia sprawy Kancelarii. Na życzenie Klienta Kancelaria przedstawia szczegółowe zestawienie podjętych czynności po wykonaniu zleconego zadania lub na koniec miesiąca kalendarzowego.
Wynagrodzenie Kancelarii oparte jest na niskiej kwocie wynagrodzenia ryczałtowego oraz wynagrodzenia dodatkowego za pomyślny wynik prowadzonej sprawy (premia za sukces).